Matematikos ir jungtinių pasaulio pažinimo pamokų metu

Šiais mokslo metais  3-4 klasės matematikos ir jungtinių pasaulio pažinimo pamokų metu mokiniai naudojosi projekto „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ 1-4 kl. mokymo priemonėmis. Šio projekto dėka pamokų turinys buvo siejamas su mus supančios aplinkos pažinimu. Mokiniai teorines žinias tikrino atlikdami patyrimines veiklas. Vaikai atliko įvairius bandymus, eksperimentus, naudojo laboratorinius indus, gamtos pažinimo ir fizikos mokymo priemones. Mokiniai susipažino su naudingomis iškasenomis, turėjo galimybę jas paliesti, pauostyti. Magneto savybes ištirti padėjo magnetų ir metalinių plokštelių rinkinys. Vaikai  mokėsi orientuotis aplinkoje pagal kompasą ir gamtos orientyrus. Didelį įspūdį mokiniams paliko vandens apytakos rato tyrimas: mokiniai gebėjo  priemonėmis ne tik pademonstruoti  vandens apytakos ratą, bet ir sūrų vandenį paversti gėlu. Gamino judančią transporto priemonę ir taip išsiaiškino  ką gali judantis oras. Atlikdami eksperimentą „Medžiagų tirpimo pagreitinimas“  mokėsi naudotis spiritinėmis lemputėmis, svarstyklėmis,  įtvirtino gramo, mililitro sąvokas. Bandymas „Kieto kūno tūrio matavimai„  padėjo suprasti įvairių metalų (aliuminio, vario, geležies, švino, cinko) tankio skirtumus.

Šio patyriminio mokymo metu mokiniai buvo skatinami  kritiškai mąstyti,  daryti pagrįstas išvadas, dirbti bendradarbiaujant. Smagu buvo stebėti, kaip vaikai ieško, atranda, tyrinėja ir pažįsta kasdieninėje aplinkoje esančius stebuklus. Gautų naujų gamtos ir technologijos mokslo priemonių pagalba pamokos tapo vaizdesnės, patyriminės, skatinančios mokinių motyvaciją, žingeidumą.